Cum Cumpar

PLATA, LIVRAREA, GARANTIE SI RETUR

Alegeti produsele folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe butonul "ADAUGA IN COS"

La adaugarea produselor in cos, veti fi directionat automat in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate. Pentru a mai adauga produse in cos, puteti reveni in magazine, sau puteti finaliza comanda prin apasarea butonului "PLATESC".

Preturile afisate pe site-ul prichimall.ro sunt exprimate in RON si contin TVA 20%.

Orice comanda plasata prin intermediul site-ul prichimall.ro sau alternativ la numerele de telefon, respective la adresa de e-mail prichimall@gmail.com, are valoare contractual conform legislatie in vigoare. Indiferent de modalitatea aleasa de catre client pentru plasarea comenzii, el trebuie sa fie de acord cu termenii si conditiile de pe site, intelegand totodata valoarea contractuala a fiecarei comenzi efectuate.

 

Disponibilitatea si pretul produselor

Stocurile de produse afisate pe site pot sa difere in anumite situatii de stocurile reale, de aceea confirmarea produselor si/sau a comenzilor va fi facuta exclusiv telefonic in maxim 2 zile lucratoare dupa lansarea comenzii. Confirmarea de comanda primita prin e-mail nu ofera nici un fel de garantie in privinta rezervarii produselor sau a stocului si nu are valoare fiscala. Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.

Produsele prezentate pe site sunt in stocul furnizorilor nostri. Termenul de livrare este comunicat de fiecare furnizor, dar in general se incadreaza in intervalul 24-48 ore de la primirea comenzii, pentru zilele lucratoare. Depunem eforturi constante pentru a furniza informatii corecte cu privire la disponibilitatea produselor. Pot exista situatii cand, datorita volumelor mari de vanzari, informatiile referitoare la stoc sa nu fie actualizate in timp real. De aceea, atat pentru produsele „in stoc/disponibil” , un reprezentant a magazinului va verifica stocul si disponibilitatea produselor inainte de a procesa fiecare comanda. Magazinul are dreptul sa nu onoreze o anumita comanda in cazul in care produsul nu se mai regaseste in oferta curenta sau este indisponibil.

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.

Livrarea produselor comandate de pe site se face imediat ce comanda, pretul si eventualele costuri de livrare au fost comunicate la telefon de un reprezentant mititel.ro.

 

 Livrarea produselor

Livrarea produselor catre comparator se face prin intermediul curierului, dupa confirmarea comenzii. Livrarea produselor se face doar pe teritoriul Romaniei. Costul aferent transportului va fi suportat integral de comparator.

Livrarea produselor aflate in stoc, se va face de catre firma de curierat intr-un interval de 24-72 de ore de la confirmarea comenzii (exceptand duminica si sarbatorile legale), altfel se va comunica, in momentul confirmarii comenzii, termenul de livrare.

Garantia produselor

Garantie comerciala

Garantia comerciala este garantia pe care vanzatorul sau producatorul o acorda in mod voluntar, in conditiile stabilite de acesta, fiind acordata in conformitate cu prevederile Legii 449/2003. Mentionam ca acordarea garantiei comerciale nu exclude garantia legala de conformitate (pe durata medie de utilizare, dar nu mai mult de doi ani) si nici garantia pentru viciile ascunse.

Garantia de conformitate

Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.

Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

Toate produsele comercializate de catre magazinul prichimall.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.Toate produsele sunt noi, in ambalajul original.

Produsele provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Produsele care beneficiaza de garantie comerciala in baza unui certificat de garantie dedicat (ex: produsele de folosinta indelungata), emis de producator / furnizor, au conditii de garantie specifice si centre de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie.

Produsele care nu au un certificat de garantie dedicat, beneficiaza de 30 de zile garantie comerciala, in baza facturii/chitantei emise de magazin. Termenul de garantie decurge de la data emiterii facturii. Termenul de garantie decurge de la data emiterii facturii.Daca produsul se defecteaza in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul va fi reparat sau inlocuit in mod gratuit. Costurile transportului cad exclusiv in sarcina cumparatorului.

Urmatoarele situatii duc la scoaterea produselor din garantie: interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate, nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania.Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.

 

RETUR

Pentru orice informatie legate de returnarea produselor va stam la dispozitie la numarul de telefon 0723515364  sau la adresa de e-mail prichimall@gmail.com.

Conform legislatiei in vigoare, poti sa returnezi produsele achizitionate de pe prichimall.ro, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la livrarea produsului.Potrivit Ordonantei de urgenta nr.34/2014 privind protectia consumatorior in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificare si completarea unor acte normative, in momentul in care hotarasti sa returnezi un produs, este esential sa ne anunti in scris printr-un mail trims la adresa de e-mail prichimall@gmail.com (cu subject “RETUR”) sau telefonic la numarul 0723515364.  Aceasta actiune se poate desfasura fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produselor.

In cazul produselor comandate de pe prichimall.ro returul se accepta in urmatoarele conditii:

-          returul trebuie sa se realizeze in maxim 14 zile de la primirea coletului

-          produsele nu trebuie sa prezinte forme de uzura

-          etichetele atasate produsului nu trebuie sa lipseasca, la fel si documentele insotitoare ale acestuia

-          costurile de transport pentru retur vor fi suportate de catre client

-          returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid.

-          se recomanda returnarea produselor in ambalajul original  (in cazul in care ambalajul original nu mai exista sau este deteriorat, ne rezervam sa retin o parte din suma ce trebuie returnata)

-           

In cazul in care produsul pe care doresti sa il returnezi este deteriorat sau prezinte semne de utilizare, prichimall.ro isi rezerva dreptul de a refuza primirea produsului daca acesta este deteriorat sau de a diminua suma restiuita in conformitate cu starea produsului.

Rambursarea contravalorii produsului se efectueaza in maxim 14 de zile de la primirea returului..

In cazul in care ai platit o taxa de transport atunci cand ai primit coletul, contravaloarea acesteia nu se returneaza.