Intrebari Frecvente

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

-             comenzile poate fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;

-             rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea in stocul magazinului;

 

Cat timp sunt rezervate in Showroom produsele comandate?

Produsele comandate sunt rezervate in Showroom pana la confirmarea/anularea telefonica a comenzii.

 

Cand se livreaza comanda mea?

Produsele vandute de prichimall.ro sunt livrate prin curier rapid, durata estimative a livrarii fiind comunicata imediat ce predam coletul curierului. Pentru produsele aflate in stoc, comanda va fi livrata in aproximativ 24-48 de ore. Pentru produsele aflate in stocul furnizorului, veti fi contactati telefonic pentru a vi se comunica timpul de livrare.

 

Contact si program

Orar showroom: L – V : 9:00 - 18:00

                                  S : 9:00 – 14:00

                                  D : Inchis

Adresa showroom: Lugoj, Str Somesului, nr 9, Complex Pele, Et 1

Orar comenzi telefonice:  L – V : 9:00 - 18:00

                                                 S : 9:00 – 14:00

                                                 D : Inchis

 

Telefon: 0723515364 sau 0720280577

  

Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in garantie?

Daca produsul se afla in perioada de garantie, va rugam sa ne contactati telefonic pentru a stabili detaliile.

 

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre prichimall, in contul indicat de client.

 

Nu am primit factura. Ce fac?

Factura se livreaza impreuna cu comanda dumneavoastra. In cazul in care nu primiti factura va rugam sa ne contactati pentru a va trimite un duplicat.

 

 

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 0723515364 si 0720280577

 

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

 

Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?

In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie te rugam sa ne semnalezi telefonic acest aspect, pentru a remedia situatia.

 

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi imediat telefonic pentru a stabili modul in care se va face inlocuirea produsului.